Vodafone ügyfelek figyelem: december 31. és január 2. között technikai átállás miatt szünetel az ügyfélkiszolgálás

A Vodafone Magyarország 2024. december 31. 15:00 és 2025. január 2. 7:00 között technikai átállást végez. Az átállás alatt az ügyfélkiszolgálás mind a mobilos, mind a vezetékes ügyfelek részére szünetel mind az üzletekben, mind a telefonos és online csatornákon. A megjelölt időszakban a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, illetve a My Vodafone applikációk sem lesznek elérhetők. Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás-, vagy a mobillottó vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein. A Vodafone előfizetőit több csatornán keresztül értesíti a fontosabb tudnivalókról, a szolgáltatások helyreállásáról és az esetleges további teendőkről.

Mi nem lesz elérhető az informatikai átállás időszakában?

  • A szolgáltató átalakítja weboldalát, ezért az nem lesz elérhető a megjelölt időszakban, így a webshopban szerződés módosításra, új szolgáltatás vagy készülék megrendelésre nem lesz lehetőség. Január 2-től a megújult www.one.hu oldal várja az ügyfeleket.
  • A My Vodafone alkalmazás is megújul, így 2024. december 31-én 15:00 órától nem lehet majd belépni az alkalmazásba, így ügyintézésre sem lesz lehetőség. 2025. január 2-től viszont az új One applikációkban a megszokott funkciók és lehetőségek várják a felhasználókat.
  • Az egyenlegfeltöltést csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet ebben az időszakban elvégezni.
  • A OneTV webes és applikációs felületére nem lehet majd belépni az átállás ideje alatt. Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak.
  • Az Easy Rider alkalmazáson keresztül nem lehet autópálya matricát vásárolni, továbbá parkolást indítani, fizetni.
  • A Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb.) funkciók SMS-ben sem lesznek elérhetőek.
  • A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon nem lesz lehetőség:
  • Új szolgáltatási csomagok előfizetésére, meglévő előfizetés módosítására (szerződéshosszabbításra, tarifacsomagváltásra)
  • Számla befizetésre
  • Adat és egyéb kiegészítő opciók vásárlására
  • Roaming szolgáltatás aktiválására
  • Készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése)
  • Egyenleggel kapcsolatos ügyintézésre, feltöltőkártyás éves adategyeztetésre és SIM kártya aktiválásra

Fontos információk az ügyfeleknek
Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról különös tekintettel az ünnepi időszakra. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetőség szerint december 30-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el. Érdemes felkészülni arra is, hogy autópálya matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (pl. Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (pl.: szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkoló automatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (pl. Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.

A technikai átállásban érintett folyamatokról és teendőkről a szolgáltató több csatornán keresztül tájékoztatja ügyfeleit, valamint létrehozott egy tájékoztató http://www.vodafone.hu/atallas is a fontosabb tudnivalókkal kapcsolatban.

A technikai átállás kizárólag az ügyintézést és vásárlást és érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.

A Vodafone az ügyfelek megértését és türelmét kéri a 2024. december 31. és 2025. január 2. közötti időszakban.